Pakar Service jest innowacyjnym przedsiębiorstwem wykorzystującym szereg nowoczesnych rozwiązań pozwalających na wprowadzenie nowego wymiaru jakości do sektora branży usług porządkowych dla biznesu. Jakość jest dla nas najważniejsza!
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko KSIĘGOWY/KSIĘGOWA.
Miejsce pracy: Kielce, ul. Skrajna
Zakres obowiązków
-
księgowanie i weryfikacja faktur zakupowych i sprzedażowych,
-
księgowanie wyciągów bankowych, dokumentów wewnętrznych, raportów kasowych,
-
przygotowywanie deklaracji podatkowych VAT, CIT, PIT,
-
ewidencja i inwentaryzacja środków trwałych,
-
odpowiedzialność za gromadzenie, przygotowywanie i przechowywanie dokumentacji przewidzianej obowiązującymi przepisami,
-
współpraca z działem kadrowo-płacowym,
-
tworzenie zestawień miesięcznych, kwartalnych i rocznych;
Wymagania
-
wykształcenie o profilu ekonomicznym, finansowym lub z zakresu rachunkowości,
-
min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego/księgowej,
-
bardzo dobra znajomość zagadnień podatkowych, zasad rachunkowości,
-
mile widziany Certyfikat Księgowego
-
mile widziana znajomość programu księgowego Symfonia
-
odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy, odporność na stres,
-
dobra znajomość pakietu MS Office
-
mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności lub studenci zaoczni;
Oferujemy:
-
pracę od zaraz poniedziałek - piątek w godzinach 8:00-16:00,
-
umowę o pracę,
-
pewne zatrudnienie i możliwość rozwoju zawodowego,
-
wynagrodzenie wypłacane zawsze do 10-tego każdego miesiąca,
-
profesjonalne narzędzia pracy,
-
codzienne wsparcie kierownika i współpracowników,
-
miłą i życzliwą atmosferę w miejscu pracy,
-
dostęp do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego;
Etapy procesu rekrutacji:
-
Rozmowa telefoniczna z rekruterem lub kierownikiem (10 minut)
-
Spotkanie osobiste z kierownikiem i poznanie biura oraz zespołu (30-60 minut)
-
Decyzja i informacja zwrotna dla kandydata zaraz po spotkaniu
Zainteresowanych proszę o przesłanie aktualnego CV z poniższą klauzulą RODO.