Mimo, że aura tego w pełni nie oddaje, mamy zimę, która niesie ze sobą specyficzne wymagania względem utrzymania czystości. To zima jest największym testem dla firm sprzątających, ich procesów i organizacji pracy.
Przygotowania do obsługi obiektów w okresie zimowym w Pakar Service zaczynamy już na etapie przygotowania oferty dla naszych klientów. Już wtedy ustalamy zakres czynności, jakie trzeba zaplanować podczas obsługi w całym roku. Uwzględniamy specyfikę budynków, analizujemy ciągi komunikacyjne, sprawdzamy otoczenie wokół budynków oraz przynależne parkingi. Dzięki temu dokładnie wiemy, co zimą wymagało będzie częstszego mycia, gdzie trzeba będzie wyłożyć dodatkowe maty wejściowe i jakie powierzchnie trzeba będzie odśnieżać. Wszystko to uwzględniane jest w grafiku sprzątania i planie prac okresowych. Zadania zapisane w systemie informatycznym firmy Optima Solutions, trafiają do odpowiednich osób, kiedy nadejdzie czas ich realizacji. Dzięki temu dokładnie wiadomo jak zadbać o czystość obiektów w czasie jesiennej pluchy lub zimowych opadów śniegu.
Zgodnie z planem zwiększamy częstotliwość sprzątania głównych ciągów komunikacyjnych, tam gdzie to możliwe wprowadzamy automatyczne urządzenia czyszczące, stosujemy chemię, usuwającą ślady po soli i zabezpieczającą powierzchnię przed zniszczeniem. W newralgicznych miejscach umieszczamy maty pochłaniające wilgoć i brud, wnoszone na obuwiu. Na parkingach podziemnych uruchamiamy myjki mechaniczne, które usuwają nanoszoną wodę, błoto i śnieg.
Prace realizowane zgodnie z planem są systematycznie kontrolowane w ramach audytów jakościowych. Weryfikujemy zachowanie przyjętych standardów i w przypadku problemów błyskawicznie reagujemy. Sprawdzamy, czy przyjęta częstotliwość sprzątania jest wystarczająca. Jeśli okazuje się, że mimo starannej pracy efekty nie są zadowalające, sugerujemy zmiany w planie prac. Dzięki temu możemy osiągnąć trwałą poprawę w wynikach świadczonych usług.
Gdyby mimo naszych starań okazało się, że pojawiają się zastrzeżenia co do jakości obsługi, nasi klienci, poprzez udostępnioną aplikację mogą zgłosić nam swoje uwagi. Na przykład podczas intensywnych opadów śniegu przekazać potrzebę dodatkowego sprzątania w newralgicznych miejscach budynku. Uwagi takie błyskawicznie trafiają do osób, które podejmują stosowne działania.
Stale poszukujemy nowych rozwiązań, które pomagają nam udowodnić, że potrafimy zagwarantować jakość naszych usług nawet w najbardziej wymagających momentach.